فرگوسن: غرور رونالدو از نوع خوبی بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرگوسن: غرور رونالدو از نوع خوبی بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرگوسن: غرور رونالدو از نوع خوبی بود

سر الکس فرگوسن اعتقاد دارد که غرور ستاره سابقش - کریستیانو رونالدو - از نوع خوبی بوده است.

طرفداری- به گزارش سایت BleacherReport، سر الکس فرگوسن در مصاحبه ای جدید درباره کریستیانو رونالدو و مسائل مربوط به غرور و خود بزرگ بینی این بازیکن صحبت کرده است. سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ فاش کرده است که بازیکنان وقت یونایتد، شوخی های زیادی را با کریستیانو رونالدو در رابطه با غرور وی انجام می دادند، اما این مسائل به رونالدو بر نمی خورد و او با این شوخی ها راحت بود. فرگوسن در این باره گفته است:

شما باید این مسئله را بپذیرید. کنار آمدن با غرور و خود بزرگ بینی یک شخص برای من سخت نیست. در آن زمان می توانستید کریستیانو رونالدو را مشاهده کنید که روبروی آینه ایستاده و عاشق خودش است! اما غرور او از نوع خوبی بود. بازیکنان تیم در این هنگام اشیایی همچون بیضه بند، کفش فوتبال و هر چیزی که فکرش را کنید را به سمت او پرتاب می کردند، اما او هرگز از این مسئله ناراحت نمی شد.

این دسته از بازیکنان، این بازیکنانی که کمی غرور بیش از حد دارند، خود را ملزم به کسب پیروزی می کنند. ممکن است بازیکنی را در یک خودروی فِراری ببینید و با خودتان فکر کنید "چرا او سوار همچین خودرویی شده است؟" اما او باید در چنین سطحی زندگی کند. او در هنگامی که تیمش در قعر جدول قرار دارد و یا خودش در ترکیب تیم قرار نگرفته، با چنین خودرویی در شهر ظاهر نمی شود. برخی مردم نمی توانند قضاوت درستی درباره این موضوع داشته باشند. تنها "بازیکنان واقعی" می تواننداین قضاوت درست را داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.